Wow....


Nu kommer solen..... Åh, så skönt =) Snälla stanna kvar här.... man blir ju så glad och pigg av lite sol. Fast just nu är det kanske inte sååå kul, då den skiner mig rakt i ansiktet... Måste nog dra för lite. Ska väl snart ta en dusch så jag kan vandra iväg en sväng till apoteket... Några grejer som behöver införskaffas...... Men är det sol så är det ju bara skönt att komma ut lite. Tror jag ska köpa mig några trisslotter också  på pressbyrån=) Hoppet är väl det sista som lämnar människan...eller hur?

Äsch.... Man får visst inte bli glad.....
Nu kom molnhelvetet tillbaka =(

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

lycka till med trisslotterna!

Postat av: Maria

God morgon :-)



Solen är underbar, molnen mindre underbara



Hoppas du får en fin dag !

Kram Maria

2008-12-03 @ 10:16:01
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback