böcker....

image1938



Stor eloge till
bokus för snabb leverans =) Beställde några böcker därifrån om autism i torsdags och idag kom de =) Ska kila och hämta dem i eftermiddag........ Nu har vi att läsa.... Tre böcker =) Men, en stor tummen ner för posten här i byn...... Varför skickar de det till affären längst bort? Jag bor precis bredvid ett postombud, men varje gång jag får skrymmande paket skickas det att hämtas ut till ombudet som det tar tjugo minuter att gå till........... BU för dem =(


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Bokus är alltid bra och snabba.
Jag skall kika in där och boka rea-böcker hade jag tänkt.

Postat av: ejmis

Vilka böcker köpte du?

2008-02-19 @ 19:11:42
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback