en sådan dag...

image1866


Jag har nog en sådan där dag idag.... Ni vet när man är så blödig att man bölar för minsta lilla =) Jag gör det..... Fast jag lyckades klara jobbmötet utan några konstiga känsloutbrott =/ Och det känns ju bra...... Tror nog att morgondagen känns bättre =) Men just nu vill jag som sagt bara gråta......... Tog i alla fall nyss ett samtal med maken om att jag snart är slutkörd och att jag vill att han lär sig hantera killarna bättre..... Kanske det leder någonstans......... Puss på er =)


Här är till allla er som är så söta och goa.....

image1867






Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag skulle gärna läsa den uppdaterade bloggen om jag får förstås..

Kramisar Smoggen

Postat av: Gabbi

Hoppas att du känner dig bättre i morgon, gumman!!
Kram

2008-02-13 @ 19:52:44
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback