filmskrälle.........

image1748


NU
vet jag varför jag inte tycker om att se på film............ eller serier heller för den delen =/. Har ikväll tittat på filmen volcano och fast jag sett den förut och den är ganska förutsägbar så fick jag nästan ett nervöst sammanbrott...... Jag vet inte om det beror på för vild fantasi eller har en annan orsak men hu vad det kryper i kroppen på mig när det är spännande........... Jag har hoppat upp och ner i soffan fram och tillbaka och vridit händerna.... Jag har världens hjärtklappning fortfarande..... Shit, vad jobbigt det är =O. Jag mår fysiskt illa när någon brinner..... Bara tanken på att hamna i lava kan få mig svimfärdig. Likadant är det med serier....... Ser ofta en säsong och gillar det skarpt, såsom desperate houswifes, ugly Betty m.m. Men sen blir det för mycket invecklade intriger och då pallar jag inte mer.......... Det bara kryper i mig och jag vet inte om jag vill se det eller inte......Och sen i vanlig ordning blev det givetvis fööör mycket godis i magen =)


image1749




Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jg somnar jämt vi filmtittande:))

Postat av: Annsingen

NEJ! Aldrig mera:))

2008-02-02 @ 22:41:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback