fullt upp...

image2020


Idag är en sån där fullt upp- dag...... Först ska vi givetvis sjunga för grabben =) Sen ska jag och maken iväg med yngstingen och påbörja hans ADHD- utredning.... Tar väl ett par timmar. Sen tillbaka till byn för att jobba ett par timmar.... Sen ikväll tror jag sonen bestämt att vi ska ha pizza så det får väl beställas =) Sen äta och sist slappa i soffan....... Får se om han vill ha bakelser ikväll också =) Så det lär väl inte hända så jättemycket här inne idag =) Men jag tittar in emellanåt för att kolla kommentarer ;) Så skriv mycket =) Kjam.......



Nästa gång ni stressar så ta detta i betänkande =)

image2021



Kommentarer
Postat av: Gabbi

God morgon!!
Kycka till i dag med sonen..Å så hälsa stora killen GRATTIS!! Mmm..igår käkade maken å jag pizzabuffe på bästa stället i stan..Så nu vill man inte ha pizza på mycket längen Hahaha
Kramen

Postat av: ejmis

Skönt att ni får komma igång med utredningen.
Stressa inte för mycket idag.
Ha en bra onsdag!

2008-02-27 @ 10:46:24
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: christel

Låter som en stressdag...Ta det lite lugnt bara om du kan...Krama o Gratta sonen från en okänd, tänk 16 år går sååå fort, min yngste blir 18 i Maj...Ha en mysig födelsekväll o hoppas det gått bra med ADHD-utredningen av den "lille" Kram från Christel

2008-02-27 @ 12:45:01
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: sessan

Oj ni också!!!

Min man & bonus killen var till första samtal hos BUP för just detsamma idag!!
Hur gick det för er??
Här var det bara att hälsa på varandra så skall dady på några samtal & sen hans mamma & så räknar dom med att diagnose föreligger till skol slut.... Det tar så evinnerligt lång tid :/

Du har fått med dig att både jag & min son har adhd??

& jag vill ha passord till låsta bloggen om jag får ;0)
[email protected]

2008-02-27 @ 21:15:24
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback