fy för den lede....

image1886


Klickar in mig på Expressens hemsida och det första jag ser är att SVT stoppat det vidriga äcklet Tito Beltran från att vara med i debatt i kväll..... Tack och lov säger jag då om det. Alltsedan han släpptes ur häktet så trodde alla att han skulle frias och då fick han vara med både i TV och tidningar och dra sin förbaskade snyfthistoria. I kväll var det tydligen meningen att han tillsammans med en av Stureplansprofilerna skulle få beklaga sig om hur lätt det är att bli fälld som våldtäktsman..... Jamen, hallå äckelpäckel..... I alla år har kvinnan fått stå som syndabock!!! Hon har alltid blivit anklagad för att antingen ha för lite kläder eller kanske hon var utmanande...... Det har varit jättesvårt att fälla en man för våldtäkt =O Men tack och lov har det blivit lite ändringar....... Fy fan säger jag.... Han skulle kanske känna någon som blivit våldtagen för att fatta hur det är....... Jävla äckliga gris.......

Kommentarer
Postat av: celine

sööt blogg
hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

Postat av: Anna

Instämmer helt och fult !!

2008-02-15 @ 12:07:32
URL: http://annalexing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback