hej...




image1847


Det blev visst inte mycket till bloggande här ikväll..... Var tvungen att ägna en hel del tid med barnen..... Eller tvungen och tvungen, vi har haft mycket trevligt =) Stora killen fick ett rejält utbrott idag när han inte fick spela dator.... Kastade omkring med saker och sa oerhört otrevliga ord till mig..... Jag väntade ut honom i lugn och ro... skrek inte på honom utan pratade lite lugnt med honom. Efter kanske trettio minuter reste han sig upp och började plocka undan efter sig..... Jag vet att jag gör rätt som inte blir arg, för då gör man bara honom än mer ilsken. I alla fall så fastnade jag med alla tre barnen i köket sen.... säkert en timme satt vi och hade väldigt trevligt =D Känns superskönt nu faktiskt..... Sen såg jag och grabbarna CSI NY..... Stora killen låg då hos mig och behövde det verkligen då..... Kli på ryggen och pill i håret. Nu har de lagt sig..... Åh, shit vad jag älskar mina barn....
och extra känns det när vi haft det så fint =D.
Annars har dagen varit både upp och ner....... Stora sonen hade bara levt rövare i skolan hela dagen så han ska vara hemma två dagar nu.... Får inte komma till skolan =/. Vi ska försöka finna en strategi för att han ska orka med sista terminen nu....... Utan en massa strul. Tyvärr utnyttjas han lite av de "bråkiga" eleverna...... Han tycker att han är häftig när han ställer till det. Verkar som om vi ska ta bort vissa ämnen och koncentrera oss på andra...... Annars har väl dagen varit bra =)


image1848



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback