ingen rubrik...




image1804


Sitter här och irriterar mig på allt och alla som haft med mina söner att göra under åren.... Fy bubblan vad jag stör mig. Man kan altså söka vårdbidrag när man har barn med NPF och det tänker självklart jag söka. Detta är till för de merkostnader som uppkommer. Men... Detta hade jag behövt för många år sen. Ni anar inte vad vi förlorat pengar under åren... Lillkillen som har sönder precis allt..... Utan att han kan hjälpa det. Stora killen som när han får vredesutbrott fördärvar massor. Han har t.e.x. huggit hål i ett par väggar..... Jag har medvetet jobbat halvtid för att de ej klarat sig själv.... Detta har ju medfört ganska mycket kostnader.... Det säger sig själv att man inte blir rik på halvtidsarbete =). Nu blir jag bara nervös att vi ska bli nekade för att killarna är så stora nu =/ Men fortfarande behöver jag finnas här i alla fall morgontid...... Fortfarande har de sönder saker.... Jaja, jag ska i alla fall söka. Håll tummarna för oss....



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning..
Ha en underbar fredag!
Kram

Postat av: ejmis

God morgon!
Jag håller tummarna... och beundrar ditt tålamod och enträgna arbete för att dina barn ska få det bra!!
STOR KRAM VÄNNEN!!

2008-02-08 @ 07:58:29
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Annsingen

Hoppas det går bra gumman! Ja jag vet man kan söka det,min svägerska har det för sin minsta som då har en diverse diagnoser..

2008-02-08 @ 08:11:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback