jag tror.....

.... att jag är "allergisk" mot godis och för mycket mat...... Inte allergisk i ordets rätta betydelse men jag vet med mig att alltid då jag frossat för mycket så tar kroppen stryk. Många gånger efter att jag frossat i godis har jag ont i kroppen dagen efter.... Men det är verkligen svårt att låta bli det.....
Jag mår som allra bäst när jag äter nutrilettbars till frukost och lunch och sen riktig middag på kvällen och sen avslutar jag kvällen med ännu en nutrilettbar..... Men det är fruktansvärt dyrt att hålla på med dessa bars. Men om jag håller mig till dem så blir jag lagom mätt och blir inte sugen på en massa.......


image1904

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Den dieten skulle jag aldrig klara mig på (Barsen alltså) Jag skulle vara hungrig hela dagen!
Ha en fin dag!

Postat av: ejmis

Socker har den negativa effekten på min kropp också =(
Ha en skön söndag!

2008-02-17 @ 10:45:56
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback