knäpp i huvet.....



....blir jag =/.
Japp, gubben här hemma tycker att grabbarna spelar för mycket dator och ja, det gör de....... Men att bestämma att de inte ska spela och sen inte komma med förslag till dem om vad de kan göra istället stör mig något enormt...... Därför att det är jag som har dem runt benen hela tiden som om jag fortfarande hade fyraåringar här hemma..... Maaaammmaaaa, jag har inget att göra, låter det konstant. Och så allt bråk då =O Allt detta medan gubbskrället i lugn och ro kan titta på TV...... för inte vågar de tjata på honom........ Inte konstigt kanske att grabbarna sitter för mycket vid datorn va? Jag är inte mer än människa......


image1987


Förresten har jag städat i hörnan nu =)
Samtidigt som jag hade tjatet i öronen.........





Kommentarer
Postat av: babla på

ja hej på dej ni har blåstigt inne ja så kan det bli
jag känner igen det mamma mamma var är det mamma var ska vi äta mamma ja att vara mamma är att vara mamma men du min vän vad glad jag blev när jag fick se min nya blogg tusen kramar och tusen tack ... (saknar bara
en liten sak som följer med som du har)) men den är fin som den är hur hann du med den när de ropar på Mamma mamma kramar

Postat av: Viktoria

Jaså, det är fler som har det sådär. Barnen får inte sitta vid datorn eller spela tv-spel här hemma mer än en viss tid varje dag. Men maken, han får spela WoW dygnet runt tydligen. Dessutom innefattas han inte av regeln "ingen tv på dagtid" heller.

2008-02-23 @ 17:13:38
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback