nästa vecka...

image1905


Jaha... Då var det dags för sportlov här i skauneland..... Och vad innebär då lov för mig? Jo, extra mycket jobb....... Längtar inte precis, men har tid att jobba igen så jag måste........ I morgon jobbar jag heeela lååånga dagen....8-17. Det är jättemycket för mig........ Allra helst som jag jobbar själv, vilket betyder ingen att prata med=(. Hoppas grabbarna bus sköter sig här hemma bara när jag jobbar...... Fast stora killen kommer väl att sova bort tiden =O. När inte jag är här och kan väcka honom...... Någon dag får de väl ha pengar också så de kan sticka och bada i badhuset...... Menmen, ännu är det söndag =)


image1906



Kommentarer
Postat av: Ida

På vilket vis antyder jag att jag inte respekterar andras åsikter? Har jag spottat på någon? Har jag ens uttalat mig om hennes ÅSIKTER? Jag har skrivit VAD jag blev irriterad på, läs igen om du är intresserad, annars låter du bli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback