sitter här....



image1853


Lillkillen kom iväg till skolan till sist..... Men det satt långt inne... Sur som ättika =). Han försökte straffa mig genom att inte vinka när han körde =/. men idag var han ute i ogjort väder, för jag fattade att han trodde att jag skulle bli ledsen...... Ibland kan man inget annat än skratta åt de "små" liven =D
Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta ledigt från jobb idag...... Om det nu går =/. Vill helst vara hemma hos stora killen..... Både för att jag tror han behöver det och för att han inte ska kunna sätta sig vid datorn...... Får se hur jag gör.
Idag är det grått och trist väder.... Precis som det var igår. Var blev det fina soliga "vårvädret" av?



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Trist väder här med ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback