skit med morgnar...

image1788


Usch och fy vad trött jag är på det här nu....... Morgnarna i det här huset stressar upp mig till en nivå värdig en vulkan =/. Jag får inte liv i mina gossar..... Jag sliter och drar och skriker och gormar, men inget hjälper...... Varje morgon kommer de försent till skolan. De lägger sig på relativt bra tider.... Det varierar mellan klockan 22- 22.30.... Det tycker inte jag är för sent för tonåringar.... Problemet är ju att de inte kan somna. De ligger vakna flera timmar.... Jaja, nog om det..... Jag måste rusa i tvättstugan för såklart har jag allt på samma gång.....Alltid.




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, det är svårt att få liv i tonåringarna på morgonen. Min grabb är aldrig trött på kvällarna, och kan inte somna "tidigt". Han lägger sig nog en hel del senare än dina, men det är ju ingen idé att jag tvingar honom i säng tidigare och han ändå inte kan somna tycker jag. Det har ju forskats mycket i det på sistonde, om "A och B"-människor. Sen tror jag tonåringar har en rubbad dygnsrytm pga hormonerna som snurrar runt överallt.
Ha en fin dag! =)

Postat av: Gabbi

Min arbetsgivare har en son med högfungerande autism, han måste ta sömnpiller på kvällen, för att varva ner. Dom hade samma problem med mornarna, tills dom skaffade en äggklocka, som dom sätter på 45 min, på den tiden ska han hinna klä sig, äta, borsta tänderna, packa väska mm. Det tog tid i början, men efter ca en vecka, så förstod han, att de va detta som gällde, annars så fick han ta konsekvenserna av det själv. Kanske kan detta funka på dina killar, me, värt ett försök i alla fall
Kram

2008-02-07 @ 09:30:07
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: babla på

hej gumman du det är som gabbi säjer det är struktur som gäller att alltid göra lika dant varje gång jag jobbade med det på =DC men du gumman vi har struktur i våra liv tex vi gör alltid lika på morgonen .... om inte vi får kaffe,eller vi försover oss
då blir det kaos ... kram

2008-02-07 @ 10:34:01
URL: http://http://barnhemsbarn.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback