ännu mera minnen.....

Jag lyssnar så gott som aldrig på radio, men i somras och höstas blev det av naturliga skäl väldigt mycket radiolyssnande.........Har man ingen el så fungerar det utmärkt med radio på batteri=). I alla fall så väcker denna vackra låt bitterljuva minnen........... Den gör ju att jag färdas tillbaka till smärtan och våndan i att inte veta vad man ska ta sig till, samtidigt så är den oerhört vacker..............Just nu lyssnar jag på den och tårarna faller..............=,(



Enrique Inglesias
"Tired of being sorry"


Kommentarer
Postat av: johanna

hej jag har läst din blogg ett tag, och jag tycker den är jätte bra och rolig.. =)
Gillar det jag läser..
ha en underbar dag

häls johanna

Postat av: Tessan

Jag gillar nästan alla hans låtar.

2008-01-13 @ 14:35:45
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Lexie

åh den är så vacker :D

2008-01-13 @ 16:11:48
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback