hahaha...

Inte ens när jag lagar mat klarar jag mig utan dator......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Haha, det skulle kunna vart jag

Postat av: Åsa

Haha sött :)

2008-01-01 @ 20:55:07
URL: http://asanordin.blogg.se
Postat av: johanna

vill du vara med och tävla om ett present kort på kicks på 100 kronor + en hemlis :) anmäl dig på min sida !

2008-01-01 @ 20:56:31
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha, men det är rätt det ;)

2008-01-01 @ 21:05:54
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Natalie

Haha, en datanörd :P

2008-01-01 @ 21:08:45
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Sussi

Haha :D

2008-01-01 @ 21:28:37
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Sofia

Har du haft en bra dag? :)

2008-01-01 @ 21:53:32
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Josiee

heheheh känner igen det där!

2008-01-01 @ 22:01:52
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Borthy

Oj, jag hamnade på listan idag, blev skitstressad, visste inte hur man skulle bete sig? Hur fasen inträffar det? Jag återkommer under natten och läser dina inlägg! Nu tror jag vi åkt ur när de vanliga börjat blogga efter festen igen! :-D kram.

2008-01-01 @ 22:27:34
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: emelie

Hej var gärna med i min outfittävling. Du har lite tid på dig, för imorgon avslutas tävligen och jag utser en vinnare. Vinnaren får en Diorparfym

http://emelieisaksson.blogg.se/1199018906_tvling.html#comment

2008-01-01 @ 23:25:24
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Publicera ej

Publicera ej.

Hej Annicka!
Jag skulle vilja be dig om en sak.
Den som skriver under signaturen t ex "babbla på" utan att uppge någon referens här i din blogg, jag misstänker starkt att det är en "bekant" till mig som försöker nästla sig in hos mina vänner här i bloggen.
Lova mig att aldrig ge ut någo information till henne eller någon som frågar om den om mig, kan ju låta lite paranoid av mig det här men jag är lite orolig och inte så lite heller. Jag har en del besöksmätare i min blogg och jag kan se att hon är inne hos mig varje dag flera gånger och går till bland andra din blogg. Hon är inte direkt frisk denna kvinna och hon skriver mycket otrevliga saker i min blogg som jag inte publicerar. Jag förstår att du tycker det här verkar märkligt men jag bara ber dig att inte ta någon konakt med henne eller framför allt inte berätta något om mig som du vet.
Om du vill berätta för mig vilken IP-adress som babbla på skriver till dig ifrån? Jag känner mig orolig över det här. Jo, jag ser att du och mina bloggvänner är inne ofta i min blogg också men det gläder mig bara jättemycket! Jag har installerat mätarna bara för att spåra upp henne och det var inte svårt.(Hoppas du förstår mig och inte tycker jag är helt knäpp.)Kram S

2008-01-02 @ 02:40:17
Postat av: Publicera ej

Publicera ej.

Hej Annicka!
Jag skulle vilja be dig om en sak.
Den som skriver under signaturen t ex "babbla på" utan att uppge någon referens här i din blogg, jag misstänker starkt att det är en "bekant" till mig som försöker nästla sig in hos mina vänner här i bloggen.
Lova mig att aldrig ge ut någo information till henne eller någon som frågar om den om mig, kan ju låta lite paranoid av mig det här men jag är lite orolig och inte så lite heller. Jag har en del besöksmätare i min blogg och jag kan se att hon är inne hos mig varje dag flera gånger och går till bland andra din blogg. Hon är inte direkt frisk denna kvinna och hon skriver mycket otrevliga saker i min blogg som jag inte publicerar. Jag förstår att du tycker det här verkar märkligt men jag bara ber dig att inte ta någon konakt med henne eller framför allt inte berätta något om mig som du vet.
Om du vill berätta för mig vilken IP-adress som babbla på skriver till dig ifrån? Jag känner mig orolig över det här. Jo, jag ser att du och mina bloggvänner är inne ofta i min blogg också men det gläder mig bara jättemycket! Jag har installerat mätarna bara för att spåra upp henne och det var inte svårt.(Hoppas du förstår mig och inte tycker jag är helt knäpp.)Kram S

2008-01-02 @ 02:42:01
Postat av: Publicera ej

Publicera ej.
Oj vad skönt! Det är inte hon! Har varit jätteorolig! Men hon har redan varit i min blogg på nu på morgonen och kollat 14 av mina vänner, jag ser ju hur hon går och jag är jätteorolig att hon skall börja nästla sig in och förstöra för mig hos mina vänner. Den här tjejen har varit utbränd och mkt sjuk och nu dessutom samma struma som babbla på skrivit om. Har du mätare för ip? Om du börjar få konstiga grejer kan du väl meddela mig det? Tack snälla du för att du meddelade detta, nu sover jag bättre idag! I bland har jag varit lite inne på att ta bort alla mina länkar för att slippa oron men jag vill inte gärna behöva det. Hoppas du får en kanonbra dag. Vi hörs! Sussi

2008-01-02 @ 06:25:19
Postat av: Publicera ej

Det började redan i våras med att hon hittade min blogg och började skriva att hon var olika personer som såg mig överallt, t ex att hon stått och kollat allt jag gjorde vid valborgsmässoelden och i olika köpcentrum och sedan började hon smsa mej också och sade hon var en doktor på mitt jobb som skulle kolla hur lättfotad jag var...men jag kunde sammankoppla all info till hennes ip-adress och nummer slutligen med lite hjälp.. Hon är inte direkt frisk och hon har också ringt hem till mig och skrikit när hon varit på lyset. Inte skoj.
Jag är ju smått skraj som du förstår. Kram

2008-01-02 @ 06:30:36
Postat av: Ulla

Hahah! Jag är likadan, men jag använder datorn för att hålla koll på receptet.

2008-01-02 @ 07:13:36
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback