home sweet home.....

image1515


Nu är jag hemma=) Måste passa på att sitta lite vid datorn innan grabbarna bus vaknar...... Har väl ingen chans sen=/.
Jaja, jag vet att det är jag som bestämmer.....Men hur lätt är det?
 *huvudet på sned*...."snälla maaaammmaaa"..... Inga större planer för dagen i alla fall och grått och trist är det ute, annars hade det ju varit skönt med en promenad. Kanske ska jag röja lite här hemma....... Alltid är det något som behöver fixas.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och uppdatera mig lite i bloggvärlden =D


Kommentarer
Postat av: becca

gullig nalle :)

Postat av: Tessan

Vilken underbar bild *L*
Visst är det svårt att stå emot när dom lägger huvudet på sne.

2008-01-13 @ 14:34:01
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback