kokobello...



image1605


Ja, alltså min arbetsgivare är det............. De har bestulit mig på två lediga dagar denna veckan=O. Jag är duktigt irriterad. Tisdag, onsdag och torsdag är heldagar på någon totalt meningslös utbildning. Problemet är ju att jag bara blir ledig halva lördagen denna veckan............Fy sjutton vad det är trist när de inte kan planera lite bättre..... Det är olika utbildningar så de kunde ju satt dem på olika veckor. men nejdå, inte min arbetsgivare inte.
Jaja, jag dör ju inte precis men nog stör det mig en del. Och vill det sig riktigt illa så slutar jag väl som smileyn nedan.......

image1606


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det får vi väl inte hoppas ;)

Postat av: Anna

Hahahaha, inte för det med jobbet utan smilysen var ju helskön!

2008-01-21 @ 20:20:27
URL: http://annalexing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback