kväller.........




image1651


Det var denna torsdagen...... Fredag och löning i morgon då. Har ingen större nytta av någotdera......... Jobbar från ett och hela natten. Rätt bra ändå, för då slösas det kanske inte så mycket =)
Tänkte att jag nog ska gå till kärringgrillen i morgon bitti..... Behöver verkligen färg nu, ser ut som ett lik =O. Skulle verkligen vara skönt att känna sig lite fräsch. Fast jag har ju ett dilemma när det gäller att sola..........
Jag blir fläckig =/. Saknar pigment lite här och där i ansiktet. Fast solar jag bara lite så syns det kanske inte sååå tydligt =D

image1652

Jag är inte fullt så fläckig, men nästan.....




Kommentarer
Postat av: Christel

Förstår överhuvudtaget inte varför det kallas kärringsgrillen, framför allt som det är väldigt många män som går dit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback