låååång dag....




Uh, vad jag är trött nu. Det har varit en lång dag på jobb....... Känns som alla evigheter. Jag har haft huvudvärk från och till hela kvällen, men det är ju bara att bita ihop. För jobbet måste göras........
Som det stormar här i kväll, kan undras hur det blir i morgon? Det sägs ju att denna gången ska det storma rätt bra här i skåne =/. Jaja, ska ändå bara gå hem från jobb i morgon bitti...... Skulle egentligen iväg med gossarna för att köpa dem nya skor, så jag får väl göra det med =)
Nu tänker i alla fall ja gå och knoppa in =D Sov gott vänner.......<3


image1663



Kommentarer
Postat av: babblapå

Nu var jag där......

Postat av: Annsingen

Morning!

2008-01-26 @ 06:50:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Gabbi

Morning, vännen!! Ja, här blåste det oxå rejält igårkväll, skulle bli värre idag, jaja..vi får la se!!
Ha en underbar dag, å hoppas betongkepsen e borta!?
Kramen

2008-01-26 @ 07:23:18
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback