nu är det kväller.......

image1512


Hallojsan där ute...... Saknat mig idag? Det har varit en lååång men mycket trevlig dag på jobbet=). Skrattat mycket har jag gjort och det är ju alltid trevligt....
En grabb på mitt jobb tyckte nog att jag såg ovanligt rolig ut idag för han har skrattat varje gång han tittat på mig=D. Alltid kul att man roar någon ;).
Nu är det snart dags att uppsöka sängen......Inte jättetrött iof, men behovet av sömn finns där plus att det är rätt trist att sitta uppe på jobb..... Lika bra att sova bort tiden så är det snart dags att gå hem=)
Hoppas ni haft en bra dag där ute i stora världen=)
 God natt och sussa sött......

image1513

Kommentarer
Postat av: babbla på

God natt på dej Men du nu har jag skaffat en blogg
jag med Kram

2008-01-12 @ 22:51:16
Postat av: Åsa.S

Natti, natti!

Postat av: Ulla

Hoppas du fått sova lugnt inatt. Önskar dig en go söndag!

2008-01-13 @ 07:33:18
Postat av: Annsingen

Tack det samma snälla:))

2008-01-13 @ 07:41:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback