projektfredag.....




image1718


Japp, i morgon har jag en del att ta itu med =). Sola måste jag göra, så det kilar jag ner och gör direkt barnen stuckit till skolan......
Sen är det stora projekt färga håret =O. DET ska bli spännande........Sist men inte minst ska jag spåna lite på en bloggdesign........
Och på eftermiddagen, MAJ GADD....... Min älskade laptop kommer inte att vara hemma hos mig i helgen.... HUR ska jag stå ut =/. Stora grabben ska LANa så jag ska lämna den till honom i morgon eftermiddag efter skolan. Så ni som vill ha besök av mig i helgen måste kommentera mycket här för jag har inte lagt några favoriter på den stationära och jag måste ju hitta till er........JA, självklart kommer jag att blogga men på den övertröga jättedatorn ;) Fast en positiv sak är ju att jag kommer att ta mig tid att sy min 
väska =D

image1719



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Spännande med ny hårfärg... /Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback