sötnöt........




Hur söta är inte nykära tonåringar.............. Stora sonen såg ut att ha något på hjärtat idag men drog väldigt på det. Han skulle ta bussen till skolan för att det regnar förfärligt så jag följde honom. Precis exakt när bussen kom så sa han, väldigt tyst : "mamma, jag ska till henne idag"....... Sen steg han på bussen =)
Det är minsann inte lätt när man är blyg. I alla fall fick jag ringa upp honom och höra efter om det är idag eller hela helgen.
Jodå, hela helgen och inget med sig =O Tur att lillkillen börjar sent så han kan ta med sig grejor till skolan...............
Det är bara såååå himla sött =D

image1567



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

God morgon!
Ja, det är verkligen ungdomar när de är som goast.
Ha en fin dag!

Postat av: Gabbi

Hihi..så gulligt!! Vi tjejer vi hade packat hela kittet!!
Ha en fin dag!

2008-01-18 @ 08:23:18
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag minns den första kärleken..... =)
Minns du din?

2008-01-18 @ 18:52:47
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback