sparat pengar =)

image1712



Det var en snabbtur till Malmö...... Skönt när allt går smidigt=)
Jag sparade pengar också idag kan man säga..... Efter att dottern kilat vidare till skolan så skulle jag gå till HM och kika om där vara några reagrejor kvar. Men när jag kom dit så öppnade de ju inte förrän tio och klockan var bara halv tio. Orkade ju inte stå där i kylan och vänta, så jag gick till centralen istället. Väl där plockade jag fram rabattkortet för att lösa biljet tillbaka hem. Då gällde resan fortfarande så det blev ett övergångspris på 4 kronor =O. Resan kostar annars 65 kronor...... Så tack vare att jag är såå rastlös att jag inte orkade vänta på att affären skulle öppna så blev det inga onödiga inköp och biljetten blev superbilig=D. Så nog får man säga att det var en lönande resa.......
Besöket för dottern hos psykiatrikern gick också mycket bra. En väldigt sympatisk människa var han......Dottern har mediciner mot depression m.m. men hon har ökat väldigt i vikt av dem och mår inte särskilt mycket bättre, så jag var med idag för att hjälpa henne stå på sig om att få nya och jag tror att det kommer bli bättre nu =) Hoppas, hoppas.......

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Bra ibland att vara tidigt ute =)
Härligt att det kändes bra hos läkaren i dag, hoppas du får en fortsatt fin dag!

Postat av: Annsingen

Hej! Det gick bra! Han var mycket trevlig och förklarade noga så man förstod.
Nu väntar så småningom Rygginstitutet vilket känns bra! operation kommer ej att ske då dom inte kan garantera jag blir bättre utan det tvärtom kan bli sämre..
Angående desigen så ja ROSA:) Surprise!:)) Men samtidigt inte puttinuttig utan lite tuff(uppkäftig) fattar du? ...skratt

2008-01-31 @ 11:54:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback