tack..........

image1595


....för alla fina kommentarer jag fått ikväll för min onda tand =) För er ska jag berätta att jag har sämsta tänderna ever =/. Har definitivt inte råd att gå till tandläkaren....... Brukar med jämna mellanrum få tandvärk. Ofta då jag frossat för mycket i godis........ Men en eller ett par dagar med ibumetin och munskölj med corsodyl så är jag fit for fight igen =D. För de flesta av er låter detta säkert fruktansvärt dumt men finns ju inte mycket mer att göra. Jag är inte beredd att lägga tusentals kronor på tänderna när vi håller på att gå under av alla skulder......... Hur som haver så är tandvärken nästan ett minne blott nu =)
Det som stör mig mest med mina dåliga tänder är inte värken.......... Utan att de är så fula, inget kul att skratta =/.



PUSS......
image1596

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Stackare! Hoppas det gav med sig nu då och inte kommer tillbaks.
Ha det gott!

Postat av: Anna

Jag har samma problem, det finns inte en chans att jag har råd att gå till tandläkaren, därav 2 halva tänder som jag gnisslat sönder och sedan tappat... Livet suger ibland.
Kram

2008-01-21 @ 14:30:05
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: Christel

Till sommaren blir det billigare med tandläkaren. Då kan du kanske fixa det. Hoppas det för din skull, för tandvärk är inget vidare.

2008-01-21 @ 18:12:42
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback