tisdag...

image1481


Jaha, då börjar allvaret på riktigt idag då.......... Försöker just nu få upp ett par rejält trötta grabbar =). Det blir inte lätt... Fast de har en hiskelig tur ändå, för idag har de bara kort dag i skolan så det blir en mjukstart.... Själv ska jag jobba idag=) Och ja, idag blir det jobba för nu är vardagen igång igen. Fast idag har jag noll och ingen lust till det. Känner mig nere och ledsen och skulle väl mest vilja krypa ner i sängen igen och gömma mig för omvärlden. Jag känner att jag nu går in i en sådan period igen.......... Depp. Jädrans skit, vad jag blir trött på det. Har också blivit alldeles stel i nacken och axlarna så jag känner mig som värsta klädhängaren........... Eller som att det sitter en sådan inuti mig;).
 Nämen, god morgon förresten=D Nu ska jag sluta gnälla..........

Kommentarer
Postat av: Gabbi

God morgon!! Hoppas att din dag blir bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback