trötta ben....

Ja, någon sags rubrik ska man ju ha ;) Och de är faktiskt trötta......
men det var väl inte det jag skulle prata om nu =). Funderade lite........... Har inte hunnit läsa särskilt många bloggar men jag antar att det skall tittas på gossip girl snart runt om i landet.......... Känner ingen vidare lust att se den serien =/ Låter tråkigt på min ära.... Inget för mig.
Sparar mig till klockan nio istället när det är favorittösen Carolina Gynning ju.....=D


BIG YES, YES....

image1697



BIG NO, NO.....

image1698

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag har inte tittat på någon tv på evigheter....vet inte något av programmen du talar om. Jag måste snart ändra på det! Sitter på jobbet mitt i natten och nu är jag trött så jag är svimfärdig. Ha en fin dag i morgon onsdag! Kram från Borthy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback