uääääck....

Googlade på bedtime för att hitta en godnattbild.............. Hittade denna =O.
Precis som om det var jag som ligger i sängen ju.......... Ja, inte numera, men som barn.
Shit alltså....Jag var helt övertygad om att det bodde råttor och krokodiler och annat skröfs under sängen......
Inget, absolut inget fick vara utanför sängens kanter. Innan jag skulle sova såg jag till så håret och täcket låg på plats, för det skulle minsann inte gå att klättra upp till mig när jag sov. Vilken fantasi jag hade =D


image1587

God natt och sussa sött...............<3



.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så hemskt mycket för tips!

Ha en fortsatt trevlig helg

Postat av: Pia

God natt !

2008-01-20 @ 01:15:11
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Annsingen

Men Pizza var väll gott?:) Hoppas du sovit gott..

2008-01-20 @ 06:32:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ulla

Haha. Jag var nog lite som du oxå. Var (är) lite mörkrädd. Konstigt egentligen hur mörker kan spela ett spratt med en. Önskar dig en go söndag!

2008-01-20 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback