utmanad.....

Jag har blivit utmanad av både Camilla och Gabbi   . Jag ska hitta en artist vars namn (eller efternamn) börjar med bokstaven Y och bokstaven Z. Och sen ska jag utmana nästa gäng på att hitta någon på bokstaven Å.

Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller artist som börjar på bokstaven Å, eftersom jag fick bokstaven Y & Z. Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen, sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven Ä. En annan sak med den här utmaningen är att den kan skickas tillbaks till dom som redan haft den, eftersom varje bokstav är ny. Fast det känns lite som om denna utmaning varit runt hos de flesta nu....

Ack, ack vad svårt det var att hitta =)
Googlade och hittade ju Yngwie Malmsteen...."Cruzify"




Sen på Z hittade jag såklart ZZ Top...."Gimme all you lovin´".





Jag utmanar...........Hmmmm.
Den som känner för det =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Å har jag ju redan gjort då... annars så kanske... fast 2 ggr räcker.
Puss!

Postat av: Borthy

Vet du om att jag faktiskt gillade Yngwie (eller Yngve som jag föredrar att kalla honom) i min ungdom. Jag har till och med någon skiva! Kan räkna upp några låtar och band han varit med i, sug på den karamellen! Ha ha ..

2008-01-03 @ 13:22:59
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Se där, det där gick ju bra!/Kram

2008-01-03 @ 19:02:24
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback