Dagen har gått...





Nej, det bidde ingen solning på stranden idag.... Jag fick ett humördipp och satt bara och var ledsen. Fick upp grabbarna i anständig tid men de var så trötta att de bara gnällde och bråkade......... Nä, de skulle minsann inte bada idag. Fick i alla fall med dem att titta på skor. Lillkillen hittade ett par......... Sen handlade vi mat och de hjälpte till att bära hem varorna =) I kväll gick maken och jag en timmes promenad......... Mindre än en timme efter att vi varit i en liten affär här utanför och handlat var det bannemej ett rånförsök där =O Hade det hänt när vi var där hade jag dött.......... Men tydligen var där fyra personer i affären som stoppade rånaren och höll honom fast till polisen kom.......... Att de vågade...... Han hade pistol.......


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning raring!!!

Jag önskar dig en toppendag!!

Kramen

Postat av: Ann

God morgon! Fy så otäckt! Vilken tur ni inte var där!

2008-07-03 @ 07:16:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

God morgon!

Skönt att ni slapp den uppståndelsen!!

2008-07-03 @ 08:20:43
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sessan ❤

Vet du min morbror gick i mellan i ett rån för 2 veckor sedan.

Två yngre som rånade lokala mat butiken. Min morbror fick tag i ena & då kom den andra & knivstack han!!!!



På sjukhuset sa läkarna att hade han inte haft sin Harley Davidsson skinn väst som tog emot noe av sticket hade det gått riktigt illa!

Sticket tog en halv cm från mjälten & 5 cm in i kroppen.



Fy farao vad läskigt egentligen.



KRAM



2008-07-03 @ 11:11:10
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback