Död...


I går dog jag...... Eller nja, min hjärna sa att nu är det dags att dö =O. Hehehe.... Jag fick nämligen väldigt ont där hjärtat sitter.... Och det vet väl alla att det är hjärtinfarkt ;). Det är väl märkligt..... I över tio år har jag haft det så och inte dött en enda gång..... Ändå blir det samma sak vareviga gång =). Tur att jag var sååå trött att jag somnade från eländet.... Slapp således att få en panikattack. Vaknade i morse och insåg att jag lever =) Fast det är nätt och jämt det.... Ont i ryggen så jag blir knäpp.... Undrar om det inte egentligen är läge för ny säng.... Var jag nu skulle hitta de pengarna. Annars är det väl bra med mig =D Hehehe....


Kommentarer
Postat av: Annica

Fy! Jag vet vad ont är. Idag vill inte min kropp alls. Hade tvättsugan igår. Ja jag var. Någon annan borde gjort det... Men så funkar ju inte den verkliga världen...

Vad sägs om att komm på en genialisk lösning som tar bort all värk? Gärna gratis och utan andra jobbiga bieffekter? ;-)

Skickar en stor KRAM och hoppas att det känns lite bättre!

KRAM!

Postat av: Åsa.S

Tur att du överlevde! ;)Du är nog som katten, nio liv.

Hoppas du snart mår bättre! (Du tar väl dina B12-tabletter?)

2008-07-20 @ 09:00:58
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Xara

Jag hade så ett tag och man blev lika rädd varje gång, nu har det satt sig på andningen istället. Men det gjorde att jag slutade röka, så det var ju bra.

Vet inte hur många gånger jag bett min läkare att kolla ifall jag har kol, men det har jag inte säger han.

Men det läskiga är att psyket och stress, kan påverka kroppen på det sättet och att det känns så värkligt.

2008-07-20 @ 10:28:40
URL: http://xarasandra.blogspot.com
Postat av: Ida

trots att jag vet vad du pratar om så kan jag inte låta bli att skratta:) så "humoristiskt" skrivet:D

2008-07-20 @ 22:47:45
URL: http://idisplidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback