God morgon alla glada....



Vaknade av att jag "simmade"...... Det är inte klokt vad man kan svettas ibland... Det är nog det värsta jag vet, dessa nattsvettningar. Men nu sitter jag här med mitt kaffe... Har bara vaskat av mig det värsta..... Duschen får vänta =). Det har regnat i natt..... Massa moln på himlen men varmt och gott är det nu. På tal om varmt.... Satt på balkongen klockan tolv i natt och då var det 23 grader..... Ungefär vad det är nu också. Ännu en dag med inget planerat.... Ser ju inte ut att bli något med stranden i alla fall.... Får se hur vädret artar sig =)
Har ni något särskilt planerat idag?



Kommentarer
Postat av: Anna

Morron :) jag ska träffa exet..han ska hämta kläder ..vill ha bort det ifall att ;) ....ja jag har inte skrivit om det på bloggen ännu men det kommer.....en prins är va det är!

Postat av: Sessan ❤

God morgon hjärtat! & oj oj oj vilken goding du önskar god morgon med sen da!! Ha ha ha var det därför du badet lol



Idag blir det en riktig slappis dag här, vädret är små mulet & definitivt kallare än tidigare dager.

Jag är helt slut i kroppen efter gårdagen, så jag skall restituera mig idag ;)



Miljoner kramar & ha bästa dagen





2008-07-06 @ 10:25:11
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: jayne

godmorgon

Japp....regn..moln... inget solande idag.

Jag tänkte stanna inne och läsa ut min bok.

2008-07-06 @ 10:27:13
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback