Jahaja....



Trött och sleten... Känner mig sur och ledsen idag. Vet inte varför egentligen...... Börjar fundera på om jag inte behöver en paus från bloggen... Just nu gör den bara mig ledsen. Väldigt få besök.... Ännu färre kommentarer..... Tråkiga inlägg. Och ja... Jag vet att det blir mindre trafik på bloggarna när det är sommar och varmt. Men jag kan ju se med egna ögon att andra har ganska mycket mer än jag..... Får ta mig en funderare på detta för det var meningen att bloggen skulle vara bra för mig men just nu är det tvärtom.....
Ikväll grillade vi på balkongen.... På min fina elgrill =) Det blev fläskfilé som vi åt sallad till..... Mmmm, vad gott det var =) Nu är nog kaffet färdigt.....
I morgon är det så dags för årliga cykelturen ut på landet till våra gamla grannar.... Det blir en heldag där och det ska bli så skönt. Det är riktigt på landet =)



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Gott med grillat.



Blogga när du känner för det, det gör jag. Själv bloggar jag för mig själv och bryr mig inte så mycket hur mycket besökare jag har om dagen.



Kram

Postat av: Helena

Nämen NÄÄÄ!!! Inte sluta!!!Kram;)

2008-07-30 @ 20:21:48
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Mei

ha en trevlig dag!

2008-07-30 @ 20:33:55
URL: http://quincystyle.blogg.se/
Postat av: ejmis

God morgon min vän! Hoppas lusten och nöjet med bloggandet kommer tillbaka fort!

2008-07-31 @ 05:29:17
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback