Kaffe....





Hugaligen..... Nu tog jag sista kaffet. Måste snart göra mig i ordning och kila iväg för att köpa nytt. Jag bälgar i mig massor av kaffe på morgonkvisten. Var nere i går kväll för att köpa hem men Konsum hade baskemej slut på det =O. Vi har värsta sämsta affären här... Alltid är något slut. De får väl se till att hålla koll på hur fort saker tar slut och sen beställa hem så det räcker till nästa leverans.... Förstår inte hur de tänker. Så nu får jag väl kila på långpromenad. Skitaffär.....


Kommentarer
Postat av: Mira

Vad i hela friden??!!! Slut på varor? Och ofta!?



Skitaffär!!!



Ha en underbar dag, trots kaffebrist!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Polina

tack för att jag vet ungefäär hur man göör för att fixa en vanlig bild framför figuren men hur kan man fixa en rörlig? (:

2008-07-02 @ 10:54:24
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback