Kanske försvinner.....


Här sitter jag i soffan och slappar..... Kollar på Ghost whisperer =). Det kan hända att jag försvinner från bloggen ett par veckor....... I värsta fall redan i morgon. Bara så ni inte undrar var jag blir av =). Så är livet ibland...... Mat och hyra går först och ibland finns inte pengar kvar till nöjen..... Just det, har inte kunnat betala bredbandet =/. Kanske kan vara rätt skönt att slippa skiten ett tag.... Vad vet jag. Hoppas bara ni finns kvar när jag återkommer =). Kanske, kanske kan jag mobilblogga någon dag....... Puss.....
PS. Detta var ganska pinsamt att berätta.....DS.


Kommentarer
Postat av: vivan

Stackars dig! inte för att du inte kan blogga, utan att din ekonomi är så kass...men du skall se att det vänder....ge inte upp...Be dem på banken om råd..de ser allt på ett annat sätt...var inte stolt utan be om hjälp...kramiz

Postat av: ejmis

Jag hoppas att det ordnar sig för er min vän, KRAM!

2008-07-03 @ 23:36:05
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback