Kära tider....



Oj vad det är varmt idag..... Stod ute innan och höll på att bränna sönder fötterna =O. Gjorde riktigt ont. Har varit iväg och deltagit vid en lägenhetsbesiktning...... Ska ingå i makens nya jobb och jag ska då vara med och kolla in städning och så. Ganska kul, men varmt en dag som denna..... Det drog ut på tiden också för det ska snackas så mycket. De säger att fruntimmer är snackiga men här var det två karlar =O. Jag förstår mig inte på sådant.... Snabbt och effektivt är det som gäller.... Inte en massa snackande om en massa annat. Jag är nog en karl i kvinnokropp ;) Hehe.... Är inte så mycket för chitchat..... Var så dum att jag inte åt innan vi gick dit så till sist var jag ju svimfärdig...... Kom inte hem förrän halv ett ju. Men nu har jag fått i mig lite och ska ta en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Ha en underbar lördag!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback