Mysterium...



Maken skulle just duscha.... Kallade på mig för att visa en sak. Min nescessär stod kvar på vasken och den var dyngsur.... Det dryper av den =O. Kollade genom den men inget läckte.... Undras vad det är? Börjar fundera på om det är en av katterna som varit uppe och pinkat i den.... Förmodligen lillkisen då för där är inte jättemycket plats att sitta där. Men fy vad äckligt om det är så...... Hon har fått konstiga "vanor".... Lämnar någon av sönerna sina kläder på golvet när de ska sova kan man ge sig sjutton på att hon har pinkat eller skitit på dem under natten. Det är så jäkla äckligt..... Men hu om hon pinkat i min nescessär..... Tandborsten låg där =(. Tvi....
Får tillägga att kattlådan står bredvid och är ren......



Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj..ja hua ja..brukar dom inte göra sådär när dom blir könsmogna..kattpink som är svårt att få bort lukten med oxå :(

Kram på dig gumman!

2008-07-20 @ 21:40:19
Postat av: Ann

Isch då!

Postat av: sessan ❤

Hualigen, katt skrälle i så fall!!!

Jag hade en perserhona som skulle gå i avel, men den rackaren hade väldigt ofina vanor...... Typ bajsa & kissa bak tv möbeln på alla sladdar, bak ett par gardiner & ja alla tänkbara ställen man inte såg det direkt på.... Detta började hon med runt könsmogen ålder & slutade tyvärr inte efter parning & två kull så hon fick resa till de eviga jakt marker, min Filippa....



Det värsta var att alla honorna födda efter henne blev tydligen likadana pinsamt fniss...



Prinsessan älskar My Little Pony så vi kommer nog ha några före den perioden är över!!



Kram hjärtat

2008-07-20 @ 22:08:17
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Anna

Hahahaha, sorry, men jag vet hur det är. En av mina tre katter kissar på allt mjukt som läggs på golvet,

men bara om det ligger i badrummet eller hallen???

Ligger det kläder på golvet ui ungarnas rum så kissar hon aldrig på dem......?

Hmmm



Ha en bar kväll

2008-07-20 @ 22:24:23
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: vivan

huva! inte kul....men vet du att det är kattkiss?

natti natti sov gott!

2008-07-20 @ 23:52:19
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback