Nudlar och vårrullar....

Det är vad jag precis stoppat i mig =)
Sitter här och planerar lite inför nästa vecka som ju är semester för mig.... Snacka om att ha valt rätt vecka =). Lite tråkigt med två grabbar som inte vill någonting..... I alla fall stora killen tycker att allt är sååå jobbigt. Vill ha något att göra på söndag men kan inte komma på vad.... Frågade stora sonen om han ville göra något då men nej.... Orkar inte. Får fundera vidare...... Är lite glad idag för tydligen kommer ganska mycket pengar att regna in i morgon =). Jag som var så orolig att pengarna inte skulle räcka till att göra något kul men nu slipper jag den oron.......Så skönt. Åtminstone 6000 kronor extra utöver våra ordinarie löner........ Snacka om att jag känner mig rik =)


Kommentarer
Postat av: Anna

(jiblar) Bravo!!! Ibland kan man bli överraskad åt rätt håll oxå ;)

Jag ska snart ner till Malmö sen vidare till Göteborg..bara träffa bloggare :) ska bli skitkul.

Kram på dig gumman..festa imorrn med nåt smaskigt ;)

2008-07-24 @ 18:45:23
Postat av: Åsa.S

Vad skönt med lite extra pengar!

Hoppas ni får en riktigt bra vecka, trots struliga tonåringar. (Känner igen det där..)

Postat av: Anna

Va kul, gör nåt kul med extrapengarna ;-P

2008-07-24 @ 19:45:07
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: melinda

hehe de är farligt att känna sig rik ;) då försvinner allt på en gång!

2008-07-24 @ 20:41:41
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: ejmis

Härligt att det dyker upp extra pengar =)

2008-07-25 @ 03:47:58
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback