Om att ge....



Ofta får jag frågan om jag tar betalt för att göra bloggdesign och nej, jag gör inte det..... Jag ska förklara hur jag tänker. Jag är inte rik..... Ofta har jag inte råd att ge bort något. Men jag älskar att hjälpa till och göra folk glada =). Jag har också väldigt svårt för att värdera mig själv...... Kan inte med att ta betalt för sådant som jag gör.... Som mina teckningar... Skulle inte falla mig in att ta betalt då jag inte tycker det är något att betala för. Min man och jag är nog de dumsnällaste som finns i hela världen ;) Vi hjälper och hjälper folk hela tiden utan att ta betalt för det... Visst hade det varit bra att tjäna lite pengar någon gång men jag älskar verkligen att hjälpa..... Att kunna göra något för någon annan... Det betyder mer än alla pengar i världen =).


Kommentarer
Postat av: Ann

Lilla gulliga du!

Är man bra på något kan mman också ta betalt för det:)

Det är jättesnällt av dej att hjälpa.Det är den finaste egenskap en människa har:)

Postat av: Ida

hmm... att jag inte har tänkt på det.. du är ju jätte duktig på att designa...och jag suger på det.. vet inte alls hur man gör:( då hade du kanske kunnat piffa till min blogg också om du har lust ;) och det är klart som attans att du ska ta betalt för det.. snällhet i all ära.. men man får inte vara korkat snäll:) om inte annat så kan jag ju skicka en paket zoegas till dig ;) hopas du får en skön dag i solen.. kram

2008-07-02 @ 11:05:08
URL: http://idisplidis.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är så gullig! kram

2008-07-02 @ 15:23:55
URL: http://glamourfritt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback