Överkörd....



Vem har kört över mig med en ångvält??? Shit vad jag har ont..... Överallt. Men det är smällar man får ta efter sådana heldagar som igår =). Hoppas bara att det försvinner till i morgon annars undrar jag hur dessa stackars ben ska kunna cykla =/. Hehe...
Så var det onsdag och ingenting står på schemat.... Skulle kanske behöva röja lite här hemma men det får jag ta lite allt eftersom. Ska mest bara slappa och vila kroppen. Nu är snart kaffet färdigt =) Mmmmm så gott det ska bli .....


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jobbnatten var lugn och skön =)

Postat av: Anna

Ja vila idag du ;) städningen finns det andra dagar till.....

Ta hand om dig nu..kramelikram!

2008-07-30 @ 08:31:42
Postat av: Camilliondollar Baby

Ta det lungt du, plocka kan man göra en annan dag.



Kram

2008-07-30 @ 12:11:56
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback