Rörd...



Jag har helt underbara vänner här i bloggvärlden..... Fick en paketavi i morse men utan avsändare.... Kunde hämta efter fyra. Hämtade den och slet upp paketet för att se vem det var från...... Tack
Ejmis =). Jag gick där på vägen hem med tårar i ögonen.... Tur jag hade solisar ;). Jag fattar inte att ni vill lägga pengar på lilla mig..... Jag blir sååå glad att ni inte fattar.
Vad som fanns i paketet? En liten paket apelsinkaffe och praliner..... Ska bli jättespännande att prova kaffet. Bilder kommer om jag hittar webcamen.... Vanliga kameran snodde dottern med sig =)


Kommentarer
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!

Visst blir man blad när någon verkligen visar att den personen tänker på en.

Det är inte varje dag man upplever sådant med tanke på hur det ser ut i vårt samhälle idag.

Ta vara på dina kompisar!

Jag tycker verkligen om din blog och ditt sätt att tänka. Jag vet inte om jag sagt det innan, men den värme du har som person lyser verkligen igenom när du skriver.



Ha det bra!!!

Postat av: Sessan ❤

Du förtjänar allt gott du vännen!!

Men åhhh vad jag förstår att du blir rörd, det hade jag också varit.



Kram vännen jag ägnar mig inte att skriva i bloggar nu för jag är så trött att jag känner mig dyng rak....



Snart skall jag & lill sessan Zzzzzzzz

2008-07-11 @ 18:16:00
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Ida

grattis så hemskt mycket på födelsedagen:) hoppas den har varit/är lyckad:) kramar

2008-07-11 @ 18:36:35
URL: http://idisplidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback