Så ja....



Det gick ju bra det där.... Har precis varit iväg med sonen =).Jag vet inte om det anses fjantigt att mamma följer med en 16-åring men det gjorde jag..... Jag vet ju hur osäker han blir. Jag behövde aldrig följa med dottern så det är ju olika. Men när vi kom dit stod där en förvirrad kille som inte visste var han skulle bli av så jag hjälpte ju honom med. Sonen hade inte alls lust med detta men nog hägrar lönen alltid. Han kommer ju att tjäna nästan 4000 kronor. Mer än han någonsin haft. Det är bannemej varmt så det snurrar ute..... Jag fick nästan ett svimmningsanfall när vi stod där..... Blir så ibland när jag är för varm. Sol och moln varvas om vartannat här.



Kommentarer
Postat av: Ann

Kanon med 4000 för en tonåring:)) Var ska han jobba? Har jag missat det? Förlåt i så fall!

Postat av: Ann

Så kul för honom!:))) Jätteroligt!Alltid perfekt för dom att känna på något annat än skolan.Samt att dom får lite egan pengar att röra sej med.

2008-07-07 @ 08:36:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Och här är det typ12 + och regn... :-(

Vill ha VÄRME, älskar värmen!

2008-07-07 @ 09:08:45
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback