Tankar och funderingar...

Sitter här och funderar lite.... Det har ju varit lite "prat" om vett och etikett i bloggvärlden nu. Ja, inte mycket men jag har stött på det i två bloggar i alla fall..... Jag håller helt och hållet med om att man läser genom ett inlägg innan man kommenterar... Hur pinsamt är det inte att kommentera ett känsligt inlägg med " Kolla mig" eller nåt. Eller alla dessa som ständigt bara ska göra reklam för sig för att kunna hamna på aktiva listan. Jag har svårt att se vitsen med att hamna på den listan... Har själv legat där ett antal gånger och visst kanske en eller två nya läsare fastnar men oftast är det ju bara tråkkommentarer man får..... Ingen som läser det jag skriver. Jag uppskattar mycket mer kvaliten i kommentarerna än kvantiten.  Sen har vi det där med att svara på kommentarer.... Jag tycker också att man gör det så mycket man kan. Men jag måste säga det också att ibland har man inte tid just då och sen glömmer man.... Så är det för mig i alla fall.... Jag försöker så mycket det går att svara men ibland kan jag tycka det blir för mycket som vissa gör..... Ta mig inte fel nu för ni får visst ha långa samtal era bloggar emellan men ibland blir jag rädd att ni förväntar er att alla ska vara så.... Jag orkar inte det..... Jag älskar bloggandet som inget annat och det har gett mig jättemycket..... Jag uppskattar verkligen de besökare jag har och allra mest uppskattar jag er sötnosar som oförtrutet kommer in här och läser mina ofta skittråkiga inlägg.......... Och dessutom kommenterar dag ut och dag in =) Love you.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Morron gumman,hoppas du känner dig bättre idag? Visst är det trist när folk bara gör reklam för sin blogg..kallas spam det oxå ;)

Kramar till dig...

2008-07-16 @ 11:16:09
Postat av: Åsa.S

Ja, jag håller med... just i dag har jag bara fått massa "kollainminblogg"-kommentarer.

kram på dej gummn, och du... du har inga skittråkiga inlägg!

Postat av: Camilliondollar Baby

Håller helt med dig!



Kram

2008-07-16 @ 11:31:01
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Satu

Hmm... instämmer i det du säger..tycker verkligen man kan bättra sig på alla håll och kanter!

Om nån ger dig en kommentar,kan man svara på den så fort man läser den!



kram



2008-07-16 @ 14:49:21
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback