Tårfylld middag...



Bra idéer man kommer med ibland..... Det var jag, dottern och yngsta grabben som åt middag idag. Då fick vi för oss att visa
filmen från förra inlägget för lillkillen...... Men det slutade i en tårdränkt historia.... Där satt vi alla tre och grät så tårarna sprutade..... Inte blev det bättre för min del att se min lilla tuffa kille gråta så hjärtskärande. Till saken hör att vi fick tankar på vår söta hund som vi var tvungna att sälja innan jul..... Så nu har vi bestämt oss för att ta kontakt med dem som köpte henne.... Vi vill träffa vår söta fina hund igen =)


Kommentarer
Postat av: Ida

nu är jag kanske nyfiken som vanligt.. men jag måste bara fråga iallafall:) varför var ni tvungna att sälja er hund?

Postat av: soffie

å va jobbigt när alla tanlkar kommer upp så där,hoppas ni kan fixa ett möte med er (gamla)lilla hund,

ha en bra kväll själv ska jag kolla in Morden i Midsommer....

2008-07-08 @ 20:30:57
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Usch vad jobbigt, hoppas ni får träffa vovven igen. Hundar glömmer aldrig så jag tror han kommer bli överlycklig av att se er igen.

2008-07-09 @ 00:17:02
URL: http://newme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback