Byxor....



Igår tog jag ju en runda på byn för att kika lite i affärer och så. För en månad sen blev jag förälskad i ett par byxor men tyckte de var för dyra... Jättefina beiga linnebyxor med "puff". Igår såg jag att de var nedsatta till halva priset och var tvungen att kolla läget.... Tyvärr fanns det bara vita i min storlek och jag går inte ihop med vitt så jag tog ett par beiga i storlek 34 och provade för skojs skull..... Döm om min förvåning när de passade.... 34=O Va, passar de mig...... Problemet var bara att jag vill gärna ha lite spelrum... Alltså att kläder inte sitter helt tajt. Så jag valde att inte ta dem.... Men oj!!! Att jag kan ha storlek 34.......

Byxorna var i stil med dessa på bilden men de var långa i benen......


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

De hade jag säkert inte fått över arslet ens...

Hahahaha, mina jobbarbycksor sprack i baken i går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback