Hemma igen....



Nähä... Nu går det visst inte att kommentera hos någon =O. Jag återkommer till er mina vänner senare =) Sitter och väntar på att kasslern ska koka...... Gör enkel mat idag, kokt kassler och potatismos..... ja, på pulver =). Ska faktiskt bli riktigt gott..... Hu, vad jag är trött idag.... det tog på krafterna idag att tvätta. Undra om det är värmen eller att det bara var dags för ont igen..... Satt på jobb innan och skulle spela kort... Hade knappt kraft i armarna att dela ut korten. Då har det gått långt =O. Jaja, ser ut som om jag får ha datorn i kväll i alla fall... Lillkillen stack precis till en kompis =). Nä, åter till matlagningen =)

Och det tog bara en och en halv timme för detta inlägg att synas =O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback