Hemma nu...





Så där ja.... Nu har jag varit hemma en halvtimmes tid och sitter här med en god kopp kaffe..... Innan kom en rejäl skur som varade max tre minuter och nu är det sol och moln om vartannat. Så någon cykeltur tänker jag inte ge mig ut på idag, men jag tänker dra ut maken på en långpromenad i alla fall för det behöver vi båda två.... Hur lång den nu blir med tanke på att jag fick jätteont i benen då jag gick hem innan..... Men gå ska vi i alla fall =) Sitter här nu i min ensamhet för sonen sover fortfarande och maken är iväg och hjälper en vän med något. Rätt skönt med tystnad =)
Målar naglarna gör jag med.... Ljusrosa jättefin färg.
Isadora wonder nails nr. 113 =)  Fin va?

Kommentarer
Postat av: My

Mycket fin färg :)

Postat av: Anna

Ja instämmer..mkt fin färg..jag har bubbelgums rosa nu.."viva la diva".....

Ha en fin dag..bra att gå lite iallafall..tänkte på dina ben? Kramen..

2008-06-14 @ 13:03:23
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback