I´m back ;)



Moahahaha..... En sådan kanske man skulle haft ;)
 "Walking-assist".....

Nu har jag suttit här i soffan flera timmar och slötittat på en massa skit på TV....... Nu äntligen fick jag datorn =). Maken och jag gick en promenad innan ikväll.... Vi var ute 40 minuter och gick i rask takt..... Känner mig något duktig =) Men det tog på ryggen idag...... Nu sitter gubbskrället och skriker överdrivet inne i sovrummet..... fattar inte varför det ska vara så förbaskat överdrivet????? Karlar är konstiga. Nä, nu måste jag plöja mig genom några bloggar..... Någon har väl uppdaterat =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

jag har typ inte gjort nåt annat i dag ju... än att uppdaterat i bloggen!

God natt med dig gumman!

Postat av: ejmis

Jag har bloggat som en galning idag!! ;)

2008-06-10 @ 22:53:39
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback