Irriterad....





Nu har jag försökt klä på mig i alla evigheter..... Jag har stooora problem med min mage =(. Den putar ut som aldrig förr och just nu blir jag alldeles platt eftersom bröst och mage putar ut lika mycket ;). Ser jättetrist ut ju. Att ha en sådan mage på en i övrigt smal kropp ser faktiskt knepigt ut. Men..... nu stod jag och blev irriterad och skulle dra tag i fettet för att se hur mycket jag fick tag i...... Va f*n...... Nästan inget ju. Det betyder att detta är riktig bukfetma =O. Det är ju skitfarligt. Säkert är det all stress som gjort det för den har kommit sista halvåret....... Är det någon som vet ett effektivt sätt att bli av med den farliga bukfetman utan att min övriga kropp går ner och jag ser ut som en belsenfånge???? Jag är nämligen väääldigt mager på bröstkorgen... Så att revbenen sticker ut.
Jaja, nu sticker jag ut på en långpromenad =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ser jag ut som att jag vet hur man får bort bukfettet? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback