Jag......



Jag hittade ett
personlighetstest  inne hos Ann . Oj, vad det stämmer på mig då....... De flesta av de yrkena som föreslås är yrken som jag funderat på och gladeligen skulle kunna ha. Ja, jag har ju faktiskt varit "dagispersonal"........ Religionslärare var jag på väg att bli men gick bara två terminer på lärarhögskolan..... Skribent är väl det jag allra helst skulle bli, eller bildlärare =) Psykolog var jag inne på i gymnasiet men betygen räckte dåligt till ;)

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, SYO-konsulenter, journalister, religionslärare.


Kommentarer
Postat av: jayne

oj,,..jag skule passa som lärare...(är lärare i förskolan...som förskollärare numera heter)...KUL...den länkar jag vidare...

Postat av: Camilliondollar Baby

Ha en underbar midsommar!



Kram

2008-06-20 @ 09:32:20
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag gjorde också testet, och fick exakt samma svar som du! Jobbar dessutom redan som Dagisfröken ibland, tur att man har hittat ett jobb som passar ens personlighet :P

2008-06-20 @ 12:35:08
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback