Kvällen är slut....



Oj, vilken huvudvärk jag har.... Det är den där förbaskade nackvärken som jag vaknade med i morse som spridit sig upp i huvudet. Någon värktablett har jag inte tagit för det har jag glömt och nu är det inte lönt för det är dags att sova...... Jaha, kvällen har varit lugn..... Förutom dammsugarsurret ;) Än en gång har jag blivit avslöjad av någon som vet vem jag är =O. Fast det gör inget denna gången heller..... Konstigt egentligen, det känns inte alls fel att bli avslöjad..... Bara inte allt för många fattar så =). I morgon är det åter dags att jobba..... Fast bara mellan elva och tre så det är rätt jäsigt =). Sen är jag ledig två dagar..... Har tagit på mig att jobba extra på lördag för det ger så goa pengar med storhelg plus att jag missar lite helgtid nästa helg då det är tomt på jobb....... Vad ska ni göra i morgon?

Nu väntar sängen på mig =) Natti, natti......


Kommentarer
Postat av: majsan67

varför kan du inte ta värktablett när du ska sova?? Är det inte väldigt bra, så du kan få en chans att sova?



long time no seen ;) har varit så trött det sista så jag har knappt orkat slå på datorn.



det lät lite jobbigt att bli igenkänd sådär ;) man vet ju faktiskt inte vilka som läser ens blogg, egentligen. Kanske därför folk blänger så på mig ;) haha..

nädå, är nog inte så illa, tror jag.



Hoppas du får sova inatt nu ;)

Postat av: Ann

God morgon tjejen!

I dag skulle jag baka hade jag bestämt igår..men det var igår det:))

Nä men vi får se:))

2008-06-18 @ 05:03:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning rarung!!

2008-06-18 @ 06:41:03
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: ejmis

God morgon!

Hoppas huvudvärken är borta nu.

I dag ska jag på loppis-runda med en kompis =)

Ha en bra dag!

2008-06-18 @ 06:52:36
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Värre om den som avslöjat en inte ger sig till känna ju...

Jag är inte avslöjad än... vad jag vet om.

2008-06-18 @ 10:10:13
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback